Tatueringsmässa

Igår åkte jag till Gbg, eller rättare sagt till Mölndal till min kära kompis Camilla. =) Vi drog in till stan och gick runt lite och gick längst Linnegatan och sen till Avenyn. Snacka om att vi hade tur med vädret! Så fint var det! =D Efter att ha gått en bra stund bestämde vi oss för att äta, vi visste inte vart vi skulle äta så vi hamnade tillslut på BK (Burger King för er som inte fattade.) =P

Efter att ha ätit min första måltid för det här året utomhus åkte vi till Västra Frölunda. Vi skulle nämligen gå på tatueringsmässan. =) Har längtat så efter den här dagen men måste tyvärr säga att jag blev lite besviken! =/ Jag trodde den skulle va större än vad den var men nerå. Var rätt så många tatuerare ändå men tyckte dom hade tryckt ihop dom så mycket. Hade vart roligare om varje tatuerare hade fått större uttrymme. Men men skoj var det iallafall att få se hur de jobbar och vad de har gjort tidigare. Kan säga att jag blev väldigt sugen på att göra en! Men har man inte pengarna får man snällt vänta.

Jag och Camilla pratade även om att vi ska göra en tatuering ihop. Göra någon symbol eller nåt som symboliserar våran vänskap. =) Men vi får klura ut vad vi ska ha. För vi kunde inte riktigt komma på något som var typiskt för oss, förutom Tomtegatan 11, (Samma gata och hus vi bott i), eller romerska bågar som jag sa. För jämt när man var hos Camilla så åt vi nästan alltid det! =P Hehe...Så vi får se vad vi hittar på. =) Ni får gärna komma med förslag annars om ni kommer på nåt vi kan göra?

Annars har helgen bara runnit iväg...tränat på gymmet som Camilla och Niclas tränar på sen åkte jag hem. Drog till buggen för jag skulle se en gammal klasskompis bugga, som har noll taktkänsla! Men bara för att jag var där så kom aldrig människan! =P Typiskt! Hehe..Men fick träffa min Twin och det är alltid lika skoj. =)

Ne nu ska jag vila mig lite innan det är dags för sängen, man har ju skola hela nästa vecka...iallafall till torsdag. =(

Xoxo give me a tattoo!!


Kommentarer
Postat av: Emma

typiskt att han inte var där ;) hihi

Tråkigt att mässan inte var så stor, blir man besviken när man förväntat sig något annat.



Kramar

2009-04-05 @ 22:14:02
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Markus

Vill med ha en tatuering, men det får med vänta tills pengarna trillar in :) Kram

2009-04-06 @ 08:05:29
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Anna(twin)

haha du e la rolig du..Vila innan du ska sova HAHAHAHA=)



Ja det va ju så typiskt att människan inte va där bara för det men men det går fler tåg=)



Kramisar

2009-04-06 @ 17:48:50
Postat av: Mamma

Du och Camilla får la vidga era vyer i hjärnan och komma på nåt bra att tatuera..hahahahaha



Puss å kram

2009-04-06 @ 21:55:58
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Tittar in Låter mysigt med Gbg-turen =)

2009-04-07 @ 20:14:02
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Jag har också funderat på en tatuering. Men har inga bra förslag så fram med dem :)

2009-04-08 @ 08:34:39
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-08 @ 08:43:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0