Helgen

Helgen har varit mysig! Vi kan börja med

Fredagen: Då kom min barndomskompis hit till Borås. Så efter att jag slutat min praktik åkte vi ner till stan för att kika lite och ta en fika. =) Det var mysigt! Det är tråkigt att hon tyvärr inte bor i Borås för det är svårt att ses utan att man har planerat det först, eftersom hon bor i Göteborg. Men det hade kunnat vara värre så vi ska inte klaga! =) Men vi får ses snart igen tycker jag!

Lördag: Då var det en nervös Katta som åkte och handlade lite mat och fixade sig. Hon skulle nämligen träffa D! Det blev en picknick i stadsparken. Väldigt trevligt och härligt väder! =D Efter att vi blev rastlösa av att bara ligga ner drog vi en sväng til Knalleland och jag visade affärerna vi hade där vilket gick snabbt! Hehe...Vi fastnade lite vid parfymerna vilket är skoj för det finns så många goda parfymer och speciellt killparfymer...Ni som känner mig vet ju vilken jag gillar, men det vet även D....;) Hihi.

Efter Knalleland drog vi till Almenäs och tog resten av picknicken där. Men det var typ släktträff där så vi drog rätt fort därifrån hehe...Hem till mig hämta hunden, gick en liten promenad sen hamnade vi hemma hos mig och tittade lite på TV och hade det mysigt. =) En lyckad dag/kväll kan jag säga och jag gör gärna om det om personen vill. =)

Söndag: Vaknade rätt tidigt och ringde Lena och fråga om hon ville dra ner till Knalle och kika lite kläder som man kan tänka sig ha på valborg. Men inte faan hitta vi några! =P Hitta iofs ett par leggings jag nog ska ha på mig och underkläder men resten då? =P Aja, hittar jag inget i stan på onsdag så får det bli min prickiga svarta klänning, den går nog hem...

Ska bli skoj att gå ut och äta på valborg och sen förfesta lite och sen utgång. =) Vi blir ett litet gäng och D ska oxå med. Ska bli så skoj så! =)

Xoxo 3 dagar kvar....

Kommentarer
Postat av: Twin

ohooo va roligt för dig=) så glad hoppas det blir bra med D=)

Vi ska till gbg å titta på kortegen den e ju såååååå mycket roligare och bättre än här hemma!

Kramisar

2009-04-27 @ 22:25:28
Postat av: Anna

Mhm ska bli skoj på torsdag:) blir nog en del, M har fått tag i Kim och han ska ringa runt...



kram

2009-04-28 @ 19:27:07
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Emma

Skoj att det gick så bra =) och på fredag syns vi ;) Kul!!! Kram

2009-04-29 @ 13:29:54
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Inte nog med att du hade det bra med D, nu har du ju åkt Cheva Impala oxå....du har det bra du...:)



Puss å kram

2009-04-29 @ 22:43:36
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0